Saturday 16 April 2011

seminggu yang menyakitkan hati.

Assalamualaikum semue.

kat sini aku nak cer cite la pasal seminggu yang agak menyampah dalam bekerja.

Hari Isnin
hari yang paling memenatkan sebab JADUAL BARU !!
dah la jadual baru lepas tuh, guru kelas pun bertukar..
bagus la..tapi bayangkan la kalo ade matapelajaran yang memang korang benci mase darjah 4 @ 5 korang kene ajo....hadoi.... sabo je aku...bebenyak la aku nie bersabar dan ingatkan dapat la mengurangkan pekikan di kelas..nie menambah lagi kekeringan tekak aku nie dengan budak-budak nie. dah la puase..puase segalanya..puase duet(sebab kering banget) haaaahaa..puase telinga(astaga)
(puase time)


Hari Selasa
aku salah masuk kelas da...
patutnyer masuk kelas 4Cemerlang  tetapi aku masuk kelas 4Cerdik.
hampeh tol.
dah cikgu yang patut masuk tu muke agak terperanjat+muke aku pulak muke tak bersalah langsung masuk kelas salah. hahaha
dah tu ape lagi..dengan selambe badak bin tenuk, aku angkat buku rekod,beg tangan n muke tak bersalah keluar la dari kelas tersebut dan masuk kelas yang sepatutnyer aku masuk.
mengah jugak la aku nak memanjat tangga yang paling tinggi kat sekolah tu dengan tingkat yang ke empat...
fuhh....
balik rumah je terus aku tukat baju,sembahyang,TIDOOOOOOOOOOO sepuasnye..


Hari Rabu
Pagi: hari yang paling membengangkan aku. sebab accident yang memang kalo korang hadap memang agak menyakitkan hati la kan..
sekurang-kurangnya bile berselisih ke terserempak ke..senyum je la nie masam je muke...senyum kan satu ibadah.. lagi-lagi senyum kan boleh awet muda.
nasib baik xsalah masuk kelas lagi..wakakaaaa..

Petang(time kokurikulum) :: and the most funny i teach my student KAWAD!!!
Why me?? kawad aku pun kadang-kadang hancus..
but the way, ok la..alhamdulillah dapat la aku membuat kawad kaki tuh yang kadang-kadang terkantoi sendirian berhad...hahaaa
tapi seronok la jugak hari nie...cume pagi jew yang aku hangin sikit dengan seseorang. 
hurrrrmmm~~


Hari Khamis
Hari nie ea~
ermm... hari yang banyak free time kat bilik guru. 
sebab mase mengajar xbanyak..
lepas tu relief yang banyak..nasib baik ade program Anti Dadah sampai habis mase relief aku...
wakakakaa.....bagus kan..kan..kan..
kalo sampai habis waktu mengajar aku pon bagus gak..hehee..xde la gurau jew..
sape nak ajar kan anak harapan bangsa nie untuk berjaya kan...ape la aku nie..
heheee
xbaik taw aku nie


Hari Jumaat
hari yang paling ok laaa...tapi yang tek best is kena BUAT SOALAN bagi Penilaian Kurikulum 2 sekolah aku tuh..
tiba-tiba je lepas abis kelas..ternampak lah aku dengan kertas yang menyatakan bahawa aku ditugaskan untuk membuat soalan...
haw dare suruh aku yang fresh otaknyer disuruh buat soalan yang aku baru masuk kelas tu 1 kali...hurmm..
xpe.. nie semua pengalaman...dont worry,,,..
so hari nie siapkan ape yang patut and jangan tangguh-tangguh lagi..buat cepat..
kalau dah siap, just baut second check and touch up je mane yang tak betul..
kan2...dah abis cite da kan..so kan nie sebagai santapan dikala rindu kan daku..
hahhaa..out 
Assalamualaikum...
(xjawab dosa,kalau jawab sayang) 

pakaian hari khamis.. hehe

dalam bilik guru.. xtaw nak buat ape time nie.
hamek koooo..

ADIOUS~~

(created by : CikpnOt )
(time : 12.30 a.m~4 April 2011)

No comments: